حذف و همسطح سازی ۶۵۶ دریچه معابر منطقه ۱۳



محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ گفت: یکی از دغدغه های شهروندان و رانندگان وجود دریچه های فاضلاب غیر همسطح در معابر می باشد که تصادفات و ضرر های مالی را به همراه دارد، از این رو، حذف دریچه های زائد در معابر و همسطح سازی آن ها در طرح تحول بیست گانه خدمت که توسط شهردار تهران به مناطق ابلاغ شده است، مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ همزمان با اجرای عملیات آسفالت و نوسازی معابر شهری در شرق تهران، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۳ نسبت به حذف ۱۳۶ دریچه و همسطح سازی ۴۸۷ عدد از آن ها در نواحی چهارگانه اقدام و در قالب طرح تحول ۲۰ بیست گانه خدمت حدود ۳۳ دریچه حذف و مناسب سازی شد.

شهردارمنطقه ۱۳ اظهار داشت: عملیات همسان سازی دریچه های محدوده شامل برش و تخریب آسفالت و در نهایت همسطح سازی و بتن ریزی است.

محمد هادی علی احمدی، همسطح سازی دریچه ها را یکی از طرح هایی عنوان کرد که برای کاهش آلودگی های زیست محیطی و نیز ترافیک شهری به کار می رود و یادآور شد: این عملیات با شناسایی دریچه های زائد و حذف آن ها در محلات ادامه دارد.

منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “حذف و همسطح سازی ۶۵۶ دریچه معابر منطقه ۱۳”? I’m here to guide you.