محورهای مواصلاتی «دیواندره سقز» و «مریوان سقز» بازگشایی شد



رامبد نوذری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از بازگشایی محور سقز-دیواندره خبر داد و اظهار داشت: این محور که از دیشب به دلیل بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود، با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

وی افزود: در حال حاضر محور مریوان-سقز نیز بازگشایی شده اما تردد تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان گفت: در حال حاضر در محورهای اصلی استان مسافران و خودروهای زیادی به دلیل نبود زنجیرچرخ در برف و کولاک گرفتار شده و راهداران در حال خدمت رسانی به آنان هستند.

وی با بیان اینکه شب گذشته شاهد شدیدترین کولاک و سرما در دهه های اخیر بودیم، دلیل آن را سرعت بیش از حد، سطح وسعت و ماندگاری آن ذکر کرد.

نوذری خاطرنشان کرد: راه ارتباطی ۱۸۸ روستای کردستان نیز همچنان مسدود و اطلاعی از آخرین وضعیت موجود در اختیار نداریم!

انتهای پیام/۴۸۴/ش
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “محورهای مواصلاتی «دیواندره سقز» و «مریوان سقز» بازگشایی شد”? I’m here to guide you.