مشکلات نیروهای مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی برطرف شود



به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام سیدمحمدباقر عبادی در نشست شورای نظارت بر صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار داشت: صدا و سیمای خراسان جنوبی مدارج بالایی را در کشور به دست آورده که این جایگاه را مدیون جوانان پرتلاش این قشر زحمتکش در استان هستیم.

وی گفت: متاسفانه با گذشت سال ها از همکاری نیروهای صدا و سیما استان این عزیزان هنوز هیچگونه تصمیم روشنی برای جذب آنها صورت نگرفته و تاکنون سه بار درخواست داشته ایم تا با ریاست سازمان صدا و سیما به همراه مجمع نمایندگان استان دیدار داشته باشیم تا تدبیری برای این مشکل اندیشیده شود.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: ریاست صدا و سیما توجه ای به این درخواست نداشته و این بی توجه ای باعث شده این مشکل همچنان پا برجا باشد اما پیگیری ما همچنان ادامه خواهد داشت.

عبادی بیان کرد: واقعا زیبنده نیست کسانی که بیش از یک دهه از عمر خود را صرف ارتقای این مجموعه کرده اند اینطور مورد بی توجهی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی طی این دوسال فعالیت های شایانی در رابطه با بهبود کیفی و کمی در این استان به انجام رسانده اند و البته در مورد جریان جذب نیروها مربوط به حوزه ایشان نیست و باید از طریق مدیران ارشد سازمان صورت پذیرد.

انتهای پیام/ش
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “مشکلات نیروهای مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی برطرف شود”? I’m here to guide you.