مدیرعامل جدید برج میلاد منصوب شد



شهردار تهران طی حکمی عباس حیدری را به سمت عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برج میلاد منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شهر، در متن حکم علیرضا زاکانی آمده است:

"بنا به پیشنهاد معاون امور اجتماعی و فرهنگی و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی به موجب این حکم و به مدت یکسال به سمت « عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برج میلاد » منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم انداز«تهران؛ کلانشهر جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالا دستی و بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران، موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جنابعالی در سایه تحقق سیاست ها، اولویت ها و برنامه های ابلاغی باشیم، توفیقات روز افزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

انتهای پیام

AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “مدیرعامل جدید برج میلاد منصوب شد”? I’m here to guide you.