مدیرعامل جدید برج میلاد منصوب شد
شهردار تهران طی حکمی عباس حیدری را به سمت عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برج میلاد منصوب کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شهر، در متن حکم علیرضا زاکانی آمده است:
"بنا به پیشنهاد معاون امور اجتماعی و فرهنگی و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی به موجب این حکم و به مدت یکسال به سمت « عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برج میلاد » منصوب می شوید.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم انداز«تهران؛ کلانشهر جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالا دستی و بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران، موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.
رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جنابعالی در سایه تحقق سیاست ها، اولویت ها و برنامه های ابلاغی باشیم، توفیقات روز افزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.
انتهای پیام
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شهر، در متن حکم علیرضا زاکانی آمده است:
"بنا به پیشنهاد معاون امور اجتماعی و فرهنگی و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی به موجب این حکم و به مدت یکسال به سمت « عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برج میلاد » منصوب می شوید.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم انداز«تهران؛ کلانشهر جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالا دستی و بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران، موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.
رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جنابعالی در سایه تحقق سیاست ها، اولویت ها و برنامه های ابلاغی باشیم، توفیقات روز افزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.
انتهای پیام
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “مدیرعامل جدید برج میلاد منصوب شد”? I’m here to guide you.