کشته شدن 2 نفر در اثر واژگونی پراید در محور رامهرمز



به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی روز یکشنبه بیان کرد: در حادثه انفجار منزل مسکونی منطقه شیبان اهواز، سه نفر مرد در رده سنی ۲۴ تا ۳۵ ساله مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی انتقال یافتند.

شرهانی ادامه داد: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پراید نیز در محور باغملک به رامهرمز(میداوود) ۲ نفر مرد ۳۳ و ۳۴ ساله کشته و ۲ مرد ۲۸ و ۳۵ ساله مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: مجروحان توسط ۲دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید طباطبایی باغملک اعزام شدند.

بر اساس این گزارش در حال حاضر ۱۵۶ دستگاه آمبولانس و ۱۳۰ پایگاه شهری و جاده ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است.

انتهای پیام/
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “کشته شدن 2 نفر در اثر واژگونی پراید در محور رامهرمز”? I’m here to guide you.