اخراج خانم خبرنگار از اسوشیتدپرس!



به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: اسوشیتدپرس یه خانم خبرنگار رو اخراج کرده چون جز اعضای تشکل دانشجویی عدالت برای فلسطین بوده. انگار برای آمریکا منافع ملی، منافع اسراییل تعریف شده!

*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “اخراج خانم خبرنگار از اسوشیتدپرس!”? I’m here to guide you.