حاشیه های افتتاحیه سالن فارسی؛ توزیع سهام شرکت توسعه بین فدراسیونها و غیبت ۲ معاون وزیر



حاشیه های افتتاحیه سالن فارسی؛ توزیع سهام شرکت توسعه بین فدراسیونها و غیبت ۲ معاون وزیر

به گزارش خبرگزاری فارس، سالن همایش های فارسی آکادمی ملی المپیک امروز با حضور مسئولان وزارت ورزش و آکادمی ملی المپیک افتتاح شد.

حاشیه ها را در زیر می خوانید:

* ژاله فرامرزیان معاون مالی و توسعه منابع انسانی و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش در مراسم امروز غایب بودند.

* مهین فرهادی زاد که به تازگی معاون امور بانوان وزارت ورزش شده، امروز در مراسم حضور داشت و معرفی شد.

* به دلیل درگذشت پرویز جلایر وزنه بردار سابق تیم ملی ایران فاتحه ای قرائت شد.

* مازیار ناظمی اجرای برنامه را برعهده داشت که در صحبت هایش اعلام کرد مالکیت معنوی سالن فارسی در اختیار فدراسیون های ورزشی است.

* سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در صحبت های خود تاکید کرد این سالن در اختیار فدراسیون ها خواهد بود. وی گفت: ما در ورزش مرزبندی نداریم.

* صالحی امیری تاکید کرد قرار است بخش های دیگر آکادمی تا پایان امسال بازسازی و نوسازی شود. قرار است با توجه به پر بودن ظرفیت هتل، پذیرش میهمانان خارجی غیر ورزشی کمتر شود.

* استفاده از سالن فارسی برای فدراسیون ها، وزارت ورزش، پارالمپیک و المپیک رایگان است.

* به گفته رئیس کمیته ملی المپیک سهام شرکت توسعه نیز به اندازه ۲-۳ درصد بین فدراسیون ها توزیع شده است.

* برخی از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از جمله محمد علیپور، کیهانی، شایسته و هادی ساعی در مراسم افتتاحیه غیبت داشتند.

* نشست کمیسیون ها قرار است روز سه شنبه در این سالن برگزار شود.

انتهای پیام/س
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “حاشیه های افتتاحیه سالن فارسی؛ توزیع سهام شرکت توسعه بین فدراسیونها و غیبت ۲ معاون وزیر”? I’m here to guide you.