اسکله های مسافری هرمزگان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد



به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا محمد حسینی بیان داشت: رفت و آمد شناورهای مسافری از اسکله شهید حقانی بندرعباس به جزیره قشم و هرمز و بالعکس تا اطلاع بعدی متوقف شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهیدباهنر و شرق هرمزگان خاطرنشان کرد: مسافران برای رفت وآمد به جزیره قشم می توانند با لندیگرافت از بندرپل تردد کنند.

در همین خصوص کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با وزش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی آب های دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج می شود.

مجتبی حمزه نژاد بیان کرد: توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت گیرد.
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “اسکله های مسافری هرمزگان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد”? I’m here to guide you.