ارتقای ۴ عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور به مرتبه استادی و دانشیاری



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، خدیجه دیده بان ، دبیر هیأت ممیزه دانشگاه پیام نور از ارتقای دو عضو هیئت علمی به مرتبه استادی و دو عضو هیئت علمی به مرتبه دانشیاری خبر داد و گفت: در جلسه اخیر هیأت ممیزه، علیرضا دهقانی عضو هیئت علمی مرکز تبریز در رشته فیزیک و عبدالکریم زارع عضو هیئت علمی مرکز بوشهر در رشته شیمی از مرتبه دانشیاری به مرتبه استادی ارتقا یافتند. همچنین فاتن دیوسر عضو هیئت علمی مرکز رشت در رشته شیمی و لیدا مومنی بروجنی عضو هیئت علمی مرکز شهرکرد در رشته بیوشیمی از مرتبه استادیاری به دانشیاری ارتقا یافتند.

وی افزود: در این جلسه۴ عضو علمی دانشگاه پیام نور از مرتبه مربی به مرتبه استادیاری ارتقا یافتند.

لازم به ذکر است، طبق ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بررسی پرونده های ارتقای مرتبه دو دانشگاه « جامع علمی –کاربردی» و « فنی و حرفه ای» به هیئت ممیزه دانشگاه پیام نور واگذار شده است.

پایان پیام/
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “ارتقای ۴ عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور به مرتبه استادی و دانشیاری”? I’m here to guide you.