محسن هاشمی: شهردار منطقه ۲ به دادگاه احضار شده



رئیس شورای شهر تهران درباره ماجرای دستگیری شهردار منطقه ۲ گفت: شهردار منطقه ۲ به دادگاه احضار شده است.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره ماجرای دستگیری شهردار منطقه ۲ تهران گفت: بر اساس پیگیری هایی که من انجام داده ام خبر دستگیری صحیح نیست.

وی افزود: ماجرا در حد احضار بوده و جزییاتی در مورد علت این موضوع هنوز به دستمان نرسیده است.

به گزارش فارس، برخی منابع خبر از دستگیری حسن رحمانی شهردار منطقه ۲ به همراه معاون سابقش طی صبح امروز در منطقه ۲۱ خبر داده اند.

انتهای پیام/
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “محسن هاشمی: شهردار منطقه ۲ به دادگاه احضار شده”? I’m here to guide you.