سبقت الهی و رستیمان صاحب مدال نقره و برنز شدند



فینال تپانچه بادی رقابت های آزاد دانمارک؛

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، فینال تپانچه بادی بانوان در حالی برگزار شد که گلنوش سبقت الهی و هانیه رستمیان دو تیرانداز شایسته کشورمان با راهیابی به فینال توانستند با کسب بالاترین امتیاز پس از نماینده سنگاپور که به مدال طلا دست یافت صاحب عنوان دوم و سوم شوند و مدال نقره و برنز را به نام خود ثبت کنند.

رقابت های آزاد تیراندازی دانمارک از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه با حضور ۱۱۵ ورزشکار از ۱۰ کشور جهان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “سبقت الهی و رستیمان صاحب مدال نقره و برنز شدند”? I’m here to guide you.