اهدای ویلچر به افراد دارای معلولیت توسط شهرداری تهران



شهردار منطقه۱۳ تهران از اجرای پویش اهدای ویلچر به افراد دارای معلولیت تهران و مناطق محروم کشور خبر داد و گفت: این پویش همزمان با میلاد حضرت علی (ع) آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت :به منظور ارائه خدمات اجتماعی و تأمین اقلام کمک توانبخشی به نیازمندان دارای معلولیت، پویش اهدای ویلچر به افراد دارای معلولیت شهر تهران و مناطق محروم به ابتکار اداره سلامت منطقه ۱۳ راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه، این پویش همزمان با میلاد حضرت علی(ع) در سال جاری آغاز و تا میلاد این امام همام در سال آینده ادامه می یابد افزود : این اقدام با استفاده از ظرفیت و تعامل خیرین منطقه ۱۳ انجام شده است .

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: در نظر داریم، با شناسایی افراد نیازمند داری معلولیت در شهر تهران و مناطق محروم کشور و بررسی درخواست آنها ، تعداد زیادی ویلچر به افراد واجد شرایط اهدا کنیم .

علی احمدی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت نیاز و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۲۱۹۶۰۳۹۵۵۰ اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۳ تماس بگیرند و درخواست خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “اهدای ویلچر به افراد دارای معلولیت توسط شهرداری تهران”? I’m here to guide you.