مگه فقط ایران کشور بدبختی هنرمندها نبود؟
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: بیژن مرتضوی خواننده ایرانی مقیم آمریکا بدلیل ابتلا به کرونا توی بیمارستان بستری و شرایط جسمیش بحرانی شده.
آقامهران مدیری! مگه فقط ایران کشور بدبختی هنرمندها و سرزمین نفرین شده نبود؟
مگه توی آمریکا همه واکسن نزده بودن؟
خانم سحر زکریا! نمیخوای یه خرده گریه کنی، ناله بزنی؟!
*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
آقامهران مدیری! مگه فقط ایران کشور بدبختی هنرمندها و سرزمین نفرین شده نبود؟
مگه توی آمریکا همه واکسن نزده بودن؟
خانم سحر زکریا! نمیخوای یه خرده گریه کنی، ناله بزنی؟!
*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “مگه فقط ایران کشور بدبختی هنرمندها نبود؟”? I’m here to guide you.