مصدومیت ۲ نفر از کارشناسان اورژانس کرمان



ایسنا/کرمان رئیس اورژانس کرمان از مصدومیت ۲ نفر از کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی کرمان خبر داد.

دکتر صابری در خصوص جزئیات این حادثه بیان کرد: ۲ نفر از کارشناسان اورژانس(۱۱۵) کرمان چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ساعت ۲۳:۰۸ بعد از تحویل بیمار به بیمارستان افضلی پور و حین بازگشت به پایگاه در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمان، در پی برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با آمبولانس و انحراف آمبولانس از مسیر خود دچار آسیب و جراحت از ناحیه سر و صورت شدند.

وی افزود: هر ۲ کارشناس اورژانس پیش بیمارستانی به مرکز اموزشی درمانی شهید باهنر منتقل شدند وتحت درمان قرار گرفتند و خوشبختانه حال عمومی هر دو نفر مساعد می باشد.

انتهای پیام
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “مصدومیت ۲ نفر از کارشناسان اورژانس کرمان”? I’m here to guide you.