نیروهای امدادی و راهداری در تلاش برای بازگشایی مسیرهای شرق هرمزگان هستند
ایسنا/هرمزگان سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: نیروهای امدادی و راهداری در شرق استان در حال فعالیت برای بازگشایی مسیرها هستند.
ابراهیم سعدینی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح این خبر افزود: نیرو های امدادی و راهداری در شرق استان در حال فعالیت برای بازگشایی مسیر ها هستند.
وی بیان کرد: بازگشایی مسیر های مواصلاتی مسدودشده نیازمند فروکش کردن طغیان روخانه است و هم اکنون امکان تردد ماشین های سنگین در مسیر میناب به جاسک و جاسک به سیریک فراهم است و پیش بینی می شود با فروکش شدن آب و تلاش نیرو های راهداری طی چند ساعت آینده امکان تردد برای خودور های سبک فراهم شود.
سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با تلاش نیرو های امدادی ۱۷ نفر از محاصره در سیل وگرفتار شدن در رودخانه های طغیان کرده استان نجات پیدا کردند.
سعدینی اظهار کرد: در شهرستان جاسک تمامی محور های مواصلاتی به شهرستان های بندرعباس، میناب، سیریک، بشاگرد و بندر چابهار مسدود شده است و طغیان رودخانه جگین راه مواصلاتی ۵۴ روستا در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد را مسدود کرده است.
وی عنوان کرد: هنوزگزارشی از میزان خسارات احتمالی بر اثر بارندگی های اخیر مخابره نشده، اما در صورت وجود خسارت آمادگی کامل برای بررسی و کمک به سیل زدگان وجود دارد.
سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان تصریح کرد: نیروهای هلال احمر،راهداری و سپاه در آماده باش کامل برای خدمت رسانی در مناطق محاصره شده در آب هستندوتا فرو کش کردن آب امکان رفت وآمد در مسیر های مسدود وجود ندارد.
انتهای پیام
ابراهیم سعدینی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح این خبر افزود: نیرو های امدادی و راهداری در شرق استان در حال فعالیت برای بازگشایی مسیر ها هستند.
وی بیان کرد: بازگشایی مسیر های مواصلاتی مسدودشده نیازمند فروکش کردن طغیان روخانه است و هم اکنون امکان تردد ماشین های سنگین در مسیر میناب به جاسک و جاسک به سیریک فراهم است و پیش بینی می شود با فروکش شدن آب و تلاش نیرو های راهداری طی چند ساعت آینده امکان تردد برای خودور های سبک فراهم شود.
سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با تلاش نیرو های امدادی ۱۷ نفر از محاصره در سیل وگرفتار شدن در رودخانه های طغیان کرده استان نجات پیدا کردند.
سعدینی اظهار کرد: در شهرستان جاسک تمامی محور های مواصلاتی به شهرستان های بندرعباس، میناب، سیریک، بشاگرد و بندر چابهار مسدود شده است و طغیان رودخانه جگین راه مواصلاتی ۵۴ روستا در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد را مسدود کرده است.
وی عنوان کرد: هنوزگزارشی از میزان خسارات احتمالی بر اثر بارندگی های اخیر مخابره نشده، اما در صورت وجود خسارت آمادگی کامل برای بررسی و کمک به سیل زدگان وجود دارد.
سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان تصریح کرد: نیروهای هلال احمر،راهداری و سپاه در آماده باش کامل برای خدمت رسانی در مناطق محاصره شده در آب هستندوتا فرو کش کردن آب امکان رفت وآمد در مسیر های مسدود وجود ندارد.
انتهای پیام
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “نیروهای امدادی و راهداری در تلاش برای بازگشایی مسیرهای شرق هرمزگان هستند”? I’m here to guide you.