فرمانده ناو لینکلن: نمی خواهیم تنش ها را تشدید کنیم



فرمانده ناو آمریکایی که چندی پیش به منطقه خلیج فارس اعزام شده گفت که واشنگتن به دنبال تشدید تنش [با ایران] نیست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «پانتام براون»، فرمانده ناو »آبراهام لینکلن در گفت وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس، در خصوص مسائل پیرامون ایران گفته که به دنبال تنش با ایران نیست.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده ناو «یو اس اس آبراهام لینکلن» امرروز دوشنبه در دریای عربی و حدود ۲۰۰ مایلی ساحل عمان قرار دارد و هنوز وارد خلیج فارس نشده است.

پانتام براون در گفت وگو با آسوشیتدپرس گفت: «نمی خواهیم غیرعامدانه باعث تشدید تنش شویم.»
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «فرمانده ناو لینکلن: نمی خواهیم تنش ها را تشدید کنیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.