کریستیچوویچ: ناراحتیم از اینکه شانس با ما یار نبود
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر, میشو کریستیچوویچ در نشست خبری بعد از دیدار تمیش مقابل پارس جنوبی جم که با تساوی یک بر یک همراه بود, اظهار داشت: در نیمه اول شانس های زیادی را خلق کردیم. می توانم بگویم که ناراحتیم از اینکه شانس با ما یار نبود در نیمه اول، با تیمی بازی کردیم که بسیار در کار دفاعی سخت کار می کرد. بازی هایی که من با استقلال، تراکتور، پدیده از تیم پارس جنوبی دیده بودم حتی آن تیم ها هم نتوانسته بودند به اندازه ما شانس موقعیت داشته باشند.
ادامه دارد …
ادامه دارد …
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «کریستیچوویچ: ناراحتیم از اینکه شانس با ما یار نبود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.