سومین نمایشگاه توانمندی استان هرمزگان در شهر عمان افتتاح شد



به گزارش خبرگزاری مهر، خلیل قاسمی اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی های هرمزگان در شهر خصب کشور عمان گشایش یافت در این نمایشگاه بیش از ۳۰ تولید کننده استان هرمزگان شرکت دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: این نمایشگاه در ۴۰ غرفه به مدت ۵ روز در شهر خصب برگزار شد که کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه مورد توجه مردم قرار گرفت.

وی افزود: محصولات کشاورزی، معدنی، صنعتی و صنایع غذایی فعالان اقتصادی استان در این نمایشگاه معرفی و در معرض دید قرار گرفت.

قاسمی افزود: این نمایشگاه زمینه ای برای رایزنی های تجاری بین فعالان اقتصادی هرمزگان و تجار عمانی فراهم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان اظهار داشت: نمایشگاه توانمندیهای اقتصادی هرمزگان از ۸ لغایت ۱۲ اسفندماه در شهر خصب برپاست.

شایان ذکر است در این نمایشگاه نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان هرمزگان، مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری هرمزگان حضور داشتند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «سومین نمایشگاه توانمندی استان هرمزگان در شهر عمان افتتاح شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.