تنها پنج هزار زائر ایرانی وارد عراق شدند / فرمانده انتظامی خوزستان: امکان افزایش ظرفیت نداریم، به سمت مرزها نیایید



به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به توافقی که با دولت عراق صورت گرفت صبح امروز توانستیم تعداد پنج هزار زائر را اعزام کنیم.

وی افزود: با توجه به تکمیل ظرفیت اعلام شده، در حال حاضر مرز بسته است و از آنجایی که امکان افزایش ظرفیت اعزام زائران وجود ندارد از هموطنان عزیز خواهشمندیم هیچ گونه مراجعه ای به مرزها نداشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: کسانی که امروز اجازه تردد به آنها داده شد عمدتا دارای پاسپورت، ویزای اضطراری یا هوایی و تست پی سی آر بوده اند.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «تنها پنج هزار زائر ایرانی وارد عراق شدند#@!فرمانده انتظامی خوزستان: امکان افزایش ظرفیت نداریم، به سمت مرزها نیایید» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.