قضات نمونه گلستان تجلیل شدند



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا مزیدی بعدازظهر دوشنبه در همایش تجلیل از قضات نمونه استان گلستان اظهارکرد: امروز از ۱۵۴ قاضی نمونه محاکم استان گلستان تقدیر شدند و نسبت به سال های قبل تعداد این افراد بیش از دو برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه سال ۹۵ کمتر از ۳۰ درصد قضات که شامل ۷۰ نفر بودند، تجلیل شدند، افزود: نحوه انتخاب قضات برتر با توجه به صدور آرای باکیفیت، رفتار مناسب با مردم، توانایی علمی و ابتکار عمل در صدور آرا و غیره بوده است.

مزیدی گفت: این قضات از سوی بازرسی دادسرای قضات کشور انتخاب و سپس در استان هم مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر صدور آراء با کیفیت در محاکم قضایی استان با رشد قابل ملاحظه ای همراه بوه است و حتی قضات گلستانی در زمینه صدور احکام جایگزین حبس هم عملکرد مطلوبی داشته اند.

مزیدی بیان کرد: هدف از ارزشیابی قضات و انتخاب افراد برتر در این زمینه، رسیدن به آراء با کیفیت و جلب رضایت مردم است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «قضات نمونه گلستان تجلیل شدند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.