۵۳۹۲نفر در دومین جشنواره دوسالانه قصه گویی «نهال امید» شرکت کردند
به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا هراتی روز پنجشنبه، در اختتامیه دومین جشنواره دو سالانه قصه گویی «نهال امید» اظهار کرد: دومین جشنواره دو سالانه قصه گویی نهال امید، با هدف حفظ و پاسداشت ادبیات شفاهی و ایجاد رقابت سالم، سازنده و انگیزش میان کتابداران برای شناسایی استعدادها با شعار «قصه خوب، نسل خوب» در موضوعات مختلف برگزار شد و هیچ محدودیتی برای گروه های شرکت کننده نبود.
وی، از افزایش بیش از دو برابری شرکت کنندگان در این سری از جشنواره خبر داد و گفت: تعداد کل شرکت کنندگان، پنج هزار و ۳۹۲ نفر در دو بخش قصه گویی دیجیتال و صحنه ای بودند و یک هزار و ۶۲۳ نفر به مرحله استانی و مقدماتی راه یافتند و و بعد از گذراندن مرحله منطقه ای با محوریت کرمان، تهران، مازندران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، همدان، خوزستان و یزد در انتها ۳۲۶ نفر به مرحله ملی رسیدند و ۹۶ نفر نیز به مرحله پایانی راه یافتند و طی دو روز ۴۸ نفر در بخش دیجیتال و ۴۸ نفر در بخش قصه گویی صحنه ای داوری شدند.
وی، از افزایش بیش از دو برابری شرکت کنندگان در این سری از جشنواره خبر داد و گفت: تعداد کل شرکت کنندگان، پنج هزار و ۳۹۲ نفر در دو بخش قصه گویی دیجیتال و صحنه ای بودند و یک هزار و ۶۲۳ نفر به مرحله استانی و مقدماتی راه یافتند و و بعد از گذراندن مرحله منطقه ای با محوریت کرمان، تهران، مازندران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، همدان، خوزستان و یزد در انتها ۳۲۶ نفر به مرحله ملی رسیدند و ۹۶ نفر نیز به مرحله پایانی راه یافتند و طی دو روز ۴۸ نفر در بخش دیجیتال و ۴۸ نفر در بخش قصه گویی صحنه ای داوری شدند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «۵۳۹۲نفر در دومین جشنواره دوسالانه قصه گویی «نهال امید» شرکت کردند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.