چه تعداد هرمزگانی واکسن کرونا دریافت کرده اند؟



ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون یک میلیون و ۲۰ هزار و ۶۱۰ دوز واکسن کرونا در هرمزگان موفق به دریافت واکسن کرونا شده اند.

دکتر فاطمه نوروزیان ظهر امروز (۲۸ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: از آغاز واکسیناسیون تاکنون یک میلیون و ۲۰ هزار و ۶۱۰ دوز واکسن کرونا در هرمزگان تزریق شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه از این شمار هفتصد هزار و ۴۳ نفر دوز اول، سیصد و بیست هزار و ۴۵۴ دوز دوم و ۱۱۳ نفر، دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند، تصریح کرد: دیروز نیز ۳۱ هزار و ۵۷ دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

وی اضافه کرد: اکنون سامانه واکسیناسیون برای متولدان ۱۳۷۸ و ما قبل در هرمزگان فعال شده و در روستاهای استان نیز واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در جریان است.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «چه تعداد هرمزگانی واکسن کرونا دریافت کرده اند؟» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.