سزاوار باخت نبودیم
به گزارش خبرنگار مهر، جورج لیکنز شامگاه جکعه پس از شکست تیمش در برابر سبزپوشان نصف جهان در نشست خبری اظهار داشت: باید بگویم که ما امروز بسیار بدشانس بودیم اما این بهترین عملکردی بود که در دو ماه گذشته توانستیم ارائه دهیم. در واقع ما امروز عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم ام ا شانس با ما یار نبود. هفته گذشته یک پنالتی برای ما گرفته نشد و امروز نیز همه دیدیم که چه اتفاقاتی رخ داد.
وی تیم خود را سزاوار باخت ندانست و افزود: ما بازی را خوب شروع کردیم و سزاوار باخت نبودیم اما دو شکست قبلی ما بر روی روحیه بازیکنان تأثیر گذاشته بود و برخی از آنان اعتماد به نفس خود را از دست داده بودند ولی با این وجود ما به خوبی توانستیم برگردیم و از این شرایط عبور کنیم و بازی خوبی را ارائه دادیم؛ ذوب آهن نیز در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و روی نوار پیروزی قرار گرفته و امروز نیز موفق شد به پیروزی برسد.
وی تیم خود را سزاوار باخت ندانست و افزود: ما بازی را خوب شروع کردیم و سزاوار باخت نبودیم اما دو شکست قبلی ما بر روی روحیه بازیکنان تأثیر گذاشته بود و برخی از آنان اعتماد به نفس خود را از دست داده بودند ولی با این وجود ما به خوبی توانستیم برگردیم و از این شرایط عبور کنیم و بازی خوبی را ارائه دادیم؛ ذوب آهن نیز در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و روی نوار پیروزی قرار گرفته و امروز نیز موفق شد به پیروزی برسد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «سزاوار باخت نبودیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.