برای جذب سرمایه گذار حریص باشیم
به گزارش خبرنگار مهر محمدعلی شجاعی صبح امروز در نشست با سرمایه گذار بخش خصوصی و شهردار بجنورد که در محل سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: ما باید برای جذب سرمایه گذار حریص باشیم و اگر یک سرمایه گذار دارای اهلیت و مطمئن پیدا کردیم، می توانیم برای آبادانی نیمی از شهر رویش حساب باز کنیم.
استاندار خراسان شمالی ادامه داد: وقتی نمی توانیم سرمایه گذار را در استان نگه داریم به ضرر مسئولان و مردم می شود.
وی خطاب به اعضای شورای شهر بجنورد افزود: مگر چند مرکز تجاری بزرگ داریم که پس از چند دوره شورای شهر هنوز تکلیف برخی زمین های معین جهت اینگونه سرمایه گذاریها مشخص نشده است؟
شجاعی تصریح کرد: باید با سرمایه گذار قراردادهای محکم و زمان دار تنظیم شود و در آن ملاحظات شهری لحاظ شود اما نباید با سختگیری ها او را فراری دهیم.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در انتها گفت: سرمایه گذار با خودش سرمایه گذارهای دیگر را به یک شهر می آورد و به این ترتیب چرخه تولید رونق بیشتری پیدا می کند.
استاندار خراسان شمالی ادامه داد: وقتی نمی توانیم سرمایه گذار را در استان نگه داریم به ضرر مسئولان و مردم می شود.
وی خطاب به اعضای شورای شهر بجنورد افزود: مگر چند مرکز تجاری بزرگ داریم که پس از چند دوره شورای شهر هنوز تکلیف برخی زمین های معین جهت اینگونه سرمایه گذاریها مشخص نشده است؟
شجاعی تصریح کرد: باید با سرمایه گذار قراردادهای محکم و زمان دار تنظیم شود و در آن ملاحظات شهری لحاظ شود اما نباید با سختگیری ها او را فراری دهیم.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در انتها گفت: سرمایه گذار با خودش سرمایه گذارهای دیگر را به یک شهر می آورد و به این ترتیب چرخه تولید رونق بیشتری پیدا می کند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «برای جذب سرمایه گذار حریص باشیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.