نویر:می خواهیم با برد در لیگ قهرمانان اروپا شروع کنیم



به گزارش خبرگزاری فارس، مانوئل نویر به کسب نتیجه در بازی فرداشب با ستاره سرخ بلگراد خوش بین است.

وی در مصاحبه با کیکر عنوان کرد توقف برابر آر.ب لایپزیگ مانعی برای کسب همه امتیاز بازی با بلگرادی ها نخواهد شد.

نویر اظهارداشت:به بازی با لایپزیگ کاری نداریم. آن مصاف، شرایط خاص خودش را داشت و در لیگ قهرمانان اروپا انجام می شد.

گلر ۳۳ ساله باواریایی ها افزود:آنچه می دانیم، این است که پتانسیل کافی برای انجام بازی خوب را داریم.هدف ما این است که برنده شویم و با برد کارمان را در فصل جدید لیگ قهرمانان شروع کنیم.

این پیکار ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ر
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «نویر:می خواهیم با برد در لیگ قهرمانان اروپا شروع کنیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.