هر گونه برداشت غیرقانونی از اموال بانک ها اختلاس محسوب می شود



به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، با بند الحاقی ۲ به ماده ۵ این لایحه موافقت کردند.

بند الحاقی ۲- هرگونه برداشت غیرقانونی به نفع خود یا دیگری و یا تصرف غیرمجاز در اموال متعلق به بانک ها، مؤسسات اعتباری غیر بانکی، دانشگاه آزاد اسلامی، صندوق ها و سازمان های بازنشستگی و شرکت های وابسته به آنها و همچنین شرکت های غیردولتی که بخشی از سهام یا سرمایه آنها متعلق به دستگاه های اجرایی می باشد، توسط اشخاصی که اموال یاد شده حسب وظیفه به آنها سپرده شده، حسب مورد در حکم اختلاس یا تصرف غیرقانونی محسوب می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «هر گونه برداشت غیرقانونی از اموال بانک ها اختلاس محسوب می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.