ویروس کرونا جان یک مستندساز را گرفت



به گزارش مشرق، هوشنگ میرزایی، مستندساز نام آشنای کشور که چند هفته ای است به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری است، صبح امروز درگذشت.

محسن سخا، کارگردان و مستندساز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، ضمن تایید این خبر گفت: هوشنگ میرزایی نزدیک به یک ماه است که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری و در کمای مصنوعی بود. او ۹ صبح امروز به دلیل ایست قلبی درگذشت.

از آثار هوشنگ میرزایی می توان به مستندهایی نظیر «با خدا می رقصم»، «مرثیه ای برای خاک»، «شهر خاموش»، «تفتان»، « روناک» و … اشاره کرد.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «ویروس کرونا جان یک مستندساز را گرفت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.