علی ربیعی نماینده انجمن‌های علمی (عتف) شد - تسنیم



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، در حکم انتصاب علی ربیعی آمده است:در اجرای بند۱۳ ماده ۳ قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تبریک به جنابعالی به عنوان منتخب برگزیده تشکل ها و انجمن های علمی کشور به موجب این حکم به مدت ۴ سال به سمت عضو شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) منصوب می شوید.

انتخاب ربیعی به این عنوان در دوره قبلی هیات مدیره انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات با ریاست هادی خانیکی انجام شده بود و در آن زمان ربیعی عضو هیات مدیره انجمن بود.

ابلاغ حکم ربیعی توسط نائب رئیس شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری با تاخیر ابتدای مرداد ۱۴۰۳ انجام شد.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «علی ربیعی نماینده انجمن‌های علمی (عتف) شد - تسنیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.