بسیاری از سرماخورده ها، مبتلایان به امیکرون هستند
ایسنا/خوزستان رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: تعداد مراجعه کنندگان با علائم سرماخوردگی زیاد شده است که بسیاری از این موارد امیکرون هستند.
دکتر عبدالرضا جانگران نژاد در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۴ دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون یک مورد ابتلا به امیکرون در خوزستان قطعی شده است اما قطعا تعداد مبتلایان به امیکرون بسیار بیشتر از این است هر چند نتیجه تست ثابت شده نداریم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: در حال حاضر تعداد مراجعه کنندگان با علائم سرماخوردگی زیاد شده است که بسیاری از این موارد امیکرون هستند.
رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان در خصوص تقویت تیم های طرح شهید سلیمانی گفت: دو محور اصلی کار تیم ها، رهگیری و نظارت و واکسیناسیون سیار است که باید در پشتیبانی از این طرح کمک شود تا تیم ها فعال تر شوند.
جانگران نژاد گفت: پیشنهاد می شود در مناطق با پوشش کم واکسیناسیون، به ساکنان این مناطق پیام های آموزشی و هشداری ارسال شود.
انتهای پیام
دکتر عبدالرضا جانگران نژاد در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۴ دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون یک مورد ابتلا به امیکرون در خوزستان قطعی شده است اما قطعا تعداد مبتلایان به امیکرون بسیار بیشتر از این است هر چند نتیجه تست ثابت شده نداریم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: در حال حاضر تعداد مراجعه کنندگان با علائم سرماخوردگی زیاد شده است که بسیاری از این موارد امیکرون هستند.
رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان در خصوص تقویت تیم های طرح شهید سلیمانی گفت: دو محور اصلی کار تیم ها، رهگیری و نظارت و واکسیناسیون سیار است که باید در پشتیبانی از این طرح کمک شود تا تیم ها فعال تر شوند.
جانگران نژاد گفت: پیشنهاد می شود در مناطق با پوشش کم واکسیناسیون، به ساکنان این مناطق پیام های آموزشی و هشداری ارسال شود.
انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «بسیاری از سرماخورده ها، مبتلایان به امیکرون هستند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.