آدم می مونه تو این حجم از بی شرمی!
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: بعد خروج امریکا ۶ دور مذاکره کردند اما این شش دور حتی یک دلار هم به نفع ایران نشد، حالا چون این یک دور به نتیجه ای نرسیده این یکی ها مذاکره بلد نیستند. آدم میمونه تو این حجم از بی شرمی.
*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «آدم می مونه تو این حجم از بی شرمی!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.