ضدعفونی معابر تهران توسط خادمان امامزاده روح الله الحسنی (ع) +فیلم و عکس
به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، هم زمان با شیوع کرونا در شهر تهران، جمعی از جوانان و خادمان امامزاده روح الله الحسنی (ع) در حوالی میدان امام خمینی (ره) به منظور ریشه کن کردن و مهار کرونا به صورت خودجوش اقدام به ضدعفونی معابر، صندلی ها، ورودی متروها و همچنین دستگاه های خودپرداز کرده اند.
به طوری که شبانه با دستگاه ها و مواد ضدعفونی با شعار «کرونا را شکست می دهیم» خیابان ها را ضدعفونی می کنند.
حجت الاسلام حجر رسولی، مدیر آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع) درباره این اقدام خودجوش به خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس گفت: پس از ورود کرونا به کشور، برای همراهی عمومی به منظور جلوگیری از شیوع آن، خادمان این آستان اعلام آمادگی کردند تا معابر عمومی را ضدعفونی کنند.وی با بیان اینکه خادمان و جوانان شبانه خیابان ها و آنچه که به صورت عمومی استفاده می شود ضدعفونی می کنند، افزود: امیدواریم با این اقدام ویروس کرونا به زودی مهار شود.
در ادامه تصاویر و فیلم های این فعالیت ارزشمند را مشاهده می کنید؛
انتهای پیام/
به طوری که شبانه با دستگاه ها و مواد ضدعفونی با شعار «کرونا را شکست می دهیم» خیابان ها را ضدعفونی می کنند.
حجت الاسلام حجر رسولی، مدیر آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع) درباره این اقدام خودجوش به خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس گفت: پس از ورود کرونا به کشور، برای همراهی عمومی به منظور جلوگیری از شیوع آن، خادمان این آستان اعلام آمادگی کردند تا معابر عمومی را ضدعفونی کنند.وی با بیان اینکه خادمان و جوانان شبانه خیابان ها و آنچه که به صورت عمومی استفاده می شود ضدعفونی می کنند، افزود: امیدواریم با این اقدام ویروس کرونا به زودی مهار شود.
در ادامه تصاویر و فیلم های این فعالیت ارزشمند را مشاهده می کنید؛
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «ضدعفونی معابر تهران توسط خادمان امامزاده روح الله الحسنی (ع) +فیلم و عکس» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.