محور ساحلی گناوه



سیدابوالحسن علوی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محور ساحلی گناوه - بوشهر که به دلیل آب گرفتگی ناشی از بارندگی شدید و طغیان رودخانه های فصلی بالادست از روز یکشنبه هفته جاری به مدت سه روز مسدود شده بود، از شب گذشته (سه شنبه شب) بازگشایی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه افزود: این مسیر با فروکش کردن روان آب ها با تلاش نیروهای راهداری و امدادی شهرستان گناوه باز شده است و تردد خودروها در آن جریان دارد.

علوی گفت: در بارندگی و سیلاب اخیر راه روستاهای تل تل - بقعه، رود شور – سمیعا، گاوسفید و جاده گناوه - برازجان مسدود شده بود که با فروکش کردن آب و تلاش عوامل راهداری و امدادی بازگشایی شدند.

وی اظهار کرد: اکیپ های راهداری و پلیس راه شهرستان در زمان بسته بودن مسیرها، برای اطلاع رسانی و راهنمایی رانندگان و کنترل ترافیک و ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی به صورت شبانه روزی حضور داشتند.

وی گفت: در حال حاضر همه راه های مواصلاتی شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد ولی به دلیل لغزندگی مسیرها، رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه تردد کنند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «محور ساحلی گناوه » بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.