فراخوان رویداد «نوپاهای فناوری های همگرا» اعلام شد



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، مرکز فناوری های همگرا معاونت علمی بستری برای تجاری سازی ایده ها و دستاوردهای پژوهشگران و فناوران این حوزه فرادر قالب برنامه ای با عنوان «نوپاهای فناوری های همگرا» هم کرده است. تا به حال سه دوره از آن با موفقیت برگزار شده است و کسب و کارهای نوپا موفق به توسعه محصول خود شدند.

در سال جاری، چهارمین و پنجمین دوره از برنامه «نوپاهای فناوری های همگرا» برگزار می شود. البته فراخوان برای شرکت در چهارمین دوره آن سال گذشته منتشر شد و فراخوان پنجمین دوره نیز سال جاری برگزار می شود. استارت آپهای این حوزه با شرکت در دوره های آموزشی فراخوان در مسیر توسعه محصول خود قرار می گیرند و می توانند بازار خود را توسعه دهند.

همچنین کمک به ارتقای فنی محصول و تسهیل دریافت مجوزها و استانداردها یکی دیگر از مزیت های حضور در این برنامه است. مرکز فناوری های همگرا معاونت علمی سال ۹۷ با انتشار نخستین فراخوان این برنامه را آغاز کرد. ۹ گروه از دوره نخست موفق به راه اندازی کسب وکار نوپای خود شده اند. همچنین ۸ گروه نیز پس از دریافت آموزش ها و مشاوره های لازم در دوره دوم به دنبال جذب سرمایه و تشکیل کسب وکار خود هستند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «فراخوان رویداد «نوپاهای فناوری های همگرا» اعلام شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.