قرائتی: نماز نشانه ادب است نه نیاز خدا



به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، حجت الاسلام قرائتی در برنامه «نکات ناب» با اشاره به اینکه انسانی که وجدان داشته باشد، نسبت به کسی که به او نعمت داده اند، شکرگزار است، گفت: انسان صاحب وجدان اگر کسی که به او نعمتی داد، باید سپاسگزار باشد. قرآن فرموده اگر تشکر کنی، نعمتت را زیاد می کند «لئن شکرتم لأزیدنکم.»

وی درباره اهمیت نماز گفت: نماز، نشانه ادب ما است نه نشانه نیاز خدا. فرزندی که به پدرش سلام می دهد، نشانه ادب اوست.

عواملی که مانع بالا رفتن نماز مؤمن می شود

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «قرائتی: نماز نشانه ادب است نه نیاز خدا» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.