دانش آموزان مازندرانی برای ایتام مدرسه ساختند



به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد سعادت امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های مازندران با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در گفت وگو با خبرنگار این رسانه با بیان اینکه طرح های مختلف در جمع آوری خیرات برای نیازمندان و ترویج فرهنگ انفاق در استان اجرا شد، اظهار داشت: برنامه تحولی را سال گذشته در استان اجرا کردیم و خیران با همکاری آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی طرح دوشنبه پرمهر را آغاز تا دانش آموزان با ذکر یا قاضی الحاجات برای سلامتی خود و خانواده صدقات پرداخت می کنند که سال گذشته ۱۶۰ میلیون تومان جمع آوری شد و توانستیم دو باب مسکن برای دانش آموزان ایتام و نیازمند بسازیم.

وی افزود: سال گذشته هزار و ۳۰۰ مدرسه در این طرح شرکت کردندو امسال تلاش داریم بتوانیم در کل مدارس اجرا کنیم. چهار هزار یتیم و چهار هزار نفر در طرح محسنین در استان تحت پوشش هستند که ۳۰ هزار حامی از آنان حمایت می کنند.

سعادت ادامه داد: طرح امواجی از بهشت شهدا را واسطه میان خیران ودانش آموزان معرفی کردیم تا فرهنگ سازی در زمینه حفظ یاد و خاطره شهدا باشد و نهادینه کردن فرهنگ کمک به ایتام می شود و اولین شهیدی که اقدام به کمک کردند خانواده شهید علمدار بود.

وی بیان کرد: از آغاز این طرح ۱۲۰ خانواده شهدا و ۳۲۰ حامی به نیت شهدا به این طرح پیوستند. همچنین افراد می توانند به نیت امواتشان نیز حامی ایتام شوند.

این مسئول امداد مازندران گفت: در مازندران ۳۰ هزار حامی ایتام داریم که برنامه ما این است تا پایان شهریور سال۹۹ به ۹۰ هزار حامی برسانیم.

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های مازندران تا ساعت ۲۰ شب جمعه یکم آذر ماه در محل مرکز نمایشگاهی سعید در کیلومتر ۱۸ جاده خزرآباد - ساری دایر است.

انتهای پیام/ ع
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «دانش آموزان مازندرانی برای ایتام مدرسه ساختند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.