بقائی: هیچ بیم و اندوهی بر آنها که توکل کردند نیست
به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب ایکس خود نوشت:
إن الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا فلا خوف علیهم ولا هم یحزنون
محققا کسانی که گفتند پروردگار ما خداست، سپس استقامت کردند، هیچ بیم و اندوهی بر آنان نیست.
إن الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا فلا خوف علیهم ولا هم یحزنون
محققا کسانی که گفتند پروردگار ما خداست، سپس استقامت کردند، هیچ بیم و اندوهی بر آنان نیست.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «بقائی: هیچ بیم و اندوهی بر آنها که توکل کردند نیست» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.