بقائی: هیچ بیم و اندوهی بر آنها که توکل کردند نیست



به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب ایکس خود نوشت:

إن الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا فلا خوف علیهم ولا هم یحزنون

محققا کسانی که گفتند پروردگار ما خداست، سپس استقامت کردند، هیچ بیم و اندوهی بر آنان نیست.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «بقائی: هیچ بیم و اندوهی بر آنها که توکل کردند نیست» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.