مدال آوران توکیو استخدام وزارت ورزش می شوند
به گزارش مشرق، دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با حضور وزیر، معاونین و مدیران کل ستادی در ساختمان سئول برگزار شد و مسعود سلطانی فر در این نشست دستور داد، مدال آوران المپیک ۲۰۲۰ توکیو در وزارت ورزش و جوانان استخدام شوند.
وی در این نشست با مهم خواندن تلاش های ورزشکاران کشورمان در عرصه های ورزشی از المپیک به عنوان رویدادی مهم یاد کرد که باید قهرمانان و افتخارآفرینان این رقابتها مورد توجه بیشتری قرار بگیرند. وی در این باره اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان امسال ۴۲ نفر از مدال آوران جهانی و المپیکی و آسیایی را استخدام کرده است و انشالله پس از المپیک ۲۰۲۰ توکیو قهرمانان بیشتری به استخدام این وزارتخانه در خواهند امد.
در این نشست مهدی علی نژاد سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع، مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، تندگویان معاون امور جوانان، برانوش نیک بین مدیرکل حوزه وزارتی و حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حضور داشتند.
وی در این نشست با مهم خواندن تلاش های ورزشکاران کشورمان در عرصه های ورزشی از المپیک به عنوان رویدادی مهم یاد کرد که باید قهرمانان و افتخارآفرینان این رقابتها مورد توجه بیشتری قرار بگیرند. وی در این باره اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان امسال ۴۲ نفر از مدال آوران جهانی و المپیکی و آسیایی را استخدام کرده است و انشالله پس از المپیک ۲۰۲۰ توکیو قهرمانان بیشتری به استخدام این وزارتخانه در خواهند امد.
در این نشست مهدی علی نژاد سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع، مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، تندگویان معاون امور جوانان، برانوش نیک بین مدیرکل حوزه وزارتی و حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حضور داشتند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «مدال آوران توکیو استخدام وزارت ورزش می شوند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.