قهرمان المپیک، عضو افتخاری هلال احمر دزفول شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مصطفی طحان گفت: با حضور رئیس، معاون و اعضای شورای اجرایی شعبه جمعیت هلال احمر دزفول در منزل پدری سعید اسماعیلی تنها مدال آور طلای المپیک خوزستان، ضمن تبریک و تقدیر از زحمات و افتخارآفرینی این ورزشکار عزیز، وی به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول درآمد.
وی افزود: در این دیدار همچنین حسین وند، رئیس هیات کشتی دزفول نیز به نیابت از همه ورزشکاران این رشته عضو افتخاری هلال احمر شد و مقرر شد جلسات دیگری به منظور افزایش مشارکت این عزیزان در برنامه های بشردوستانه جمعیت هلال احمر تشکیل شود.
طحان گفت: در این دیدار همچنین از زحمات حمزه ارقش، مربی کهنه کار کشتی دزفول و مربی سعید اسماعیلی تقدیر شد.
انتهای پیام/
وی افزود: در این دیدار همچنین حسین وند، رئیس هیات کشتی دزفول نیز به نیابت از همه ورزشکاران این رشته عضو افتخاری هلال احمر شد و مقرر شد جلسات دیگری به منظور افزایش مشارکت این عزیزان در برنامه های بشردوستانه جمعیت هلال احمر تشکیل شود.
طحان گفت: در این دیدار همچنین از زحمات حمزه ارقش، مربی کهنه کار کشتی دزفول و مربی سعید اسماعیلی تقدیر شد.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «قهرمان المپیک، عضو افتخاری هلال احمر دزفول شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.