اگر بندگی اش را می کردیم چه می کرد؟



به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

آیت الله بهجت فرموند که

با تمام وجود گناه کردیم؛ نه نعمت هایش را از ما گرفت و نه گناهانمان را فاش کرد.

اگر بندگی اش را می کردیم چه می کرد؟

*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «اگر بندگی اش را می کردیم چه می کرد؟» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.