دو محیط بان زنجانی شهید شدند
به گزارش خبرنگار مهر، جمشید محبت خانی فرمانده یگان محیط زیست از شهادت دو محیط بان زنجانی خبر داد و گفت: متأسفانه شب گذشته بر اثر تعقیب و گریز بین افراد ناشناس و محیطبانان که در تعقیب یک خودروی نیسان در منطقه حفاظت شده فیله خاصه استان زنجان بودند، دو نفر از محیط بانان ایثارگر به نام های مهدی مجلل و میکائیل هاشمی بر اثر اصابت گلوله سلاح جنگی، به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «دو محیط بان زنجانی شهید شدند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.