بدیعی: دربی اصفهان همیشه قشنگ بوده / مس قوی ترین تیم گروه مان است



دروازه بان تیم هندبال ذوب آهن گفت: دربی اصفهان همیشه قشنگ بوده و هست، چون اصفهان مهد هندبال ایران است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم های هندبال ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در چهارمین روز دور رفت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۷:۱۵ امروز به مصاف یکدیگر رفتند. با وجود اینکه سپاهانی ها معمولا تا دقایق پایانی بازی از حریف خود پیش بودندف اما این تیم جوان ذوب آهن بود که با ارائه یک بازی هدفمند موفق شد این مسابقه را ۲۸ بر ۲۷ پیروز شود.

یونس بدیعی، دروازه بان تیم هندبال ذوب آهن پس از برد تیمش در بازی حساس امروز برابر سپاهان گفت: خیلی بازی نزدیکی بود. من مقابل تیم سابقم بازی می کردم که خدا را شکر با اینکه اول بازی بالا بودیم، اما در نهایت توانستم بازی را با اختلاف یک گل ببریم.

وی با بیان اینکه همیشه دربی اصفهان قشنگ بوده و هست چون اصفهان همیشه مهد هندبال ایران بوده، درباره بازی بعدی تیمش هم افزود: بازی پس فردا روبروی مس کرمان، مدافع عنوان قهرمانی است. به نظر من مس قوی ترین تیم بین تیم های این گروه است که امیدوارم آن بازی هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

بدیعی درباره سطح رقابت های لیگ هندبال هم با بیان اینکه برگزاری مسابقات عالی بوده است، گفت: با وجود بیماری کرونا، همه تیم ها با آمادگی کامل پا به مسابقات گذاشته اند همین امر باعث شده لیگ امسال بسیار تماشایی شود.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «بدیعی: دربی اصفهان همیشه قشنگ بوده#@! مس قوی ترین تیم گروه مان است» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.