گفت و شنود / ما بیشتر!
به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:
گفت: چه خبر؟!
گفتم: عضو کمیسیون بودجه مجلس گفته است؛ در توزیع نهاده های دامی، حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد تخلف وجود دارد.
گفت: چطوری؟
گفتم: ایشان می گوید «مثلا یک دامدار اعلام کرده که ۷۰۰ رأس گوسفند دارد و برای آنها نهاده میگیرد. اما وقتی پیگیر شدیم، معلوم شد که او اصلا دام ندارد»!
گفت: یعنی همین جور کشکی و الکی به هرکس که ادعا کرد دامداره سهمیه می دهند؟! و از او هیچ مدرکی نمی خواهند؟! کسی که نهاده دامی را به او داده از آن کسی که گرفته دزدتر است!
گفتم: یارو برای دزدی وارد باغی شده بود، گاو صاحب باغ با دیدن غریبه صدایش بلند شد و مثل همه گاوها گفت؛ ما … ما … و دزد پررو بهش گفت؛ ما بیشتر!
گفت: چه خبر؟!
گفتم: عضو کمیسیون بودجه مجلس گفته است؛ در توزیع نهاده های دامی، حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد تخلف وجود دارد.
گفت: چطوری؟
گفتم: ایشان می گوید «مثلا یک دامدار اعلام کرده که ۷۰۰ رأس گوسفند دارد و برای آنها نهاده میگیرد. اما وقتی پیگیر شدیم، معلوم شد که او اصلا دام ندارد»!
گفت: یعنی همین جور کشکی و الکی به هرکس که ادعا کرد دامداره سهمیه می دهند؟! و از او هیچ مدرکی نمی خواهند؟! کسی که نهاده دامی را به او داده از آن کسی که گرفته دزدتر است!
گفتم: یارو برای دزدی وارد باغی شده بود، گاو صاحب باغ با دیدن غریبه صدایش بلند شد و مثل همه گاوها گفت؛ ما … ما … و دزد پررو بهش گفت؛ ما بیشتر!
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «گفت و شنود#@! ما بیشتر!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.