افتتاح سالن ورزشی از محل درآمد امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع)



مدیر آستان مقدس امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) از افتتاح سالن ورزشی امام سجاد (ع) وابسته به این آستان خبر داد و گفت: این سالن ورزشی با استاندارد های کامل و از طریق درآمد های این امامزاده احداث شده است.

مهدی مزینانی مدیر آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) علیه السلام در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس گفت: سالن ورزشی امام سجاد علیه السلام که از طریق درآمدهای این امامزاده ساخته شده است امروز افتتاح می شود.

وی ادامه داد: این سالن در راستای طرح جامع امامزاده ساخته شده که طی این طرح قرار است امکانات ورزشی، کتابخانه دیجیتال، سالن جلسات و دو طبقه پارکینگ ساخته شود، همچنین قرار است بوستانی در جوار آستان احداث و به بوستان نهج البلاغه متصل شود.

وی افزود: در مراسم فردا سردار رحیم صفوی رئیس هیئت امنای آستان امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) و سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو سخنرانی خواهند کرد ضمن اینکه اعضای تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران هم در این مراسم حضور خواهند داشت.

مدیر آستان امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته غبارویی آستان امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) در ابتدای مراسم صورت گرفته و نماز جماعت اقامه و سپس میهمان در مراسم افتتاحیه شرکت خواهند کرد. همچنین یوسف کرمی و مهدی بی باک از قهرمانان تیم ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران در این مراسم حضور خواهند داشت.

مزینانی گفت: این باشگاه فرهنگی ورزشی با رعایت استانداردهای روز جهانی ساخته شده و قرار است از این پس ورزش های سالنی در آنجا انجام شود ضمن اینکه تمرینات تیم ملی تکواندو هم از این پس در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «افتتاح سالن ورزشی از محل درآمد امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع)» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.