واحد شماره ۲ نیروگاه ری به چرخه تولید بازگشت



پیگیری قطعی برق ۲۰۷/

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، واحد شماره ۲ نیروگاه برق ری که طبق برنامه زمان بندی و با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق ایران به منظور حفظ آمادگی و تولید پایدار انرژی در فصل تابستان و پیک مصرف از مدار خارج شده بود، به دلیل نیاز به تعمیرات روتور توربوکمپرسور آن، مدت زمان بیشتری در دست تعمیر قرار گرفت و پس از فعالیت شبانه روزی تعمیراتی در شرایط پیک مصرف، دوباره به مدار تولید بازگشت.



در طول تعمیرات این واحد، فعالیت های مختلفی از قبیل تعمیرات روتور توربوکمپرسور، بازدید گیربکس، بازدید و تعویض پره های توربین، بازدید بخش کمپرسور و محفظه احتراق، بازدید داخل اگزوز و عایق کاری مجدد، رفع اشکال و تست بخش های الکتریکی و ابزار دقیق و غیره انجام شد.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «واحد شماره ۲ نیروگاه ری به چرخه تولید بازگشت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.