توقیف ۶۰ کیلو تریاک جاسازی شده در سیلندر گاز خودروی تیبا



ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: یک دستگاه خودروی سواری تیبا حامل ۶۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک توسط ماموران انتظامی توقیف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: ماموران انتظامی در ایستگاه بازرسی شهید موسوی در محور خروجی شهر دیلم، حین کنترل خودروهای عبوری موفق شدند یک خودرو حامل محموله مواد مخدر را توقیف کنند.

وی عنوان کرد: ماموران انتظامی پس از توقف خودرو در بازرسی از آن ۶۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به صورت حرفه ای در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم بیان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف، و دو متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «توقیف ۶۰ کیلو تریاک جاسازی شده در سیلندر گاز خودروی تیبا» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.