حریق در ساختمان سیب مهار شد
حمیدرضا ململی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک مورد حریق در یک مجتمع مسکونی در خیابان فلسطین به ستاد فرماندهی اعلام و بلافاصله پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: آتش نشانان همزمان با مهار آتش، حدود ۳۰ نفر از شهروندان را که در داخل مجتمع محبوس بودند را از ساختمان خارج کردند و خوشبختانه حال مصدومین حادثه خوب است.
وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر حریق مهار و آتش نشانان مشغول ایمن سازی محل هستند.
وی افزود: آتش نشانان همزمان با مهار آتش، حدود ۳۰ نفر از شهروندان را که در داخل مجتمع محبوس بودند را از ساختمان خارج کردند و خوشبختانه حال مصدومین حادثه خوب است.
وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر حریق مهار و آتش نشانان مشغول ایمن سازی محل هستند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «حریق در ساختمان سیب مهار شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.