ماجرای فوت ۲ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز چه بود؟
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در روز گذشته خبری مبنی بر فوت ۲دانشجو از دانشگاه شهیدچمران اهواز در فضای مجازی دست به دست شد که روابط عمومی این دانشگاه ضمن تکذیب خبر گفت: ۲دانشجوی فوت شده در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مشغول تدریس بودند و ارتباطی با دانشگاه شهید چمران نداشتند.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز با تایید این خبر اظهار داشت: یکی از افراد فوت شده دانشجوی رشته پزشکی بوده که در منزل خود دچار کاهش سطح هوشیاری شده و توسط خانواده به بیمارستان منتقل می شود که متاسفانه در بیمارستان فوت می کند.
حمزه لویی افزود: دیگر دانشجوی فوت شده در رشته داروسازی مشغول تحصیل بود که روز گذشته در یکی از کلاس های دانشکده بدون علائم حباتی دیده شده و پس از انتقال به بیمارستان علی رغم انجام عملیات احیاء متاسفانه فوت می کند.
انتهای پیام/ ع
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز با تایید این خبر اظهار داشت: یکی از افراد فوت شده دانشجوی رشته پزشکی بوده که در منزل خود دچار کاهش سطح هوشیاری شده و توسط خانواده به بیمارستان منتقل می شود که متاسفانه در بیمارستان فوت می کند.
حمزه لویی افزود: دیگر دانشجوی فوت شده در رشته داروسازی مشغول تحصیل بود که روز گذشته در یکی از کلاس های دانشکده بدون علائم حباتی دیده شده و پس از انتقال به بیمارستان علی رغم انجام عملیات احیاء متاسفانه فوت می کند.
انتهای پیام/ ع
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «ماجرای فوت ۲ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز چه بود؟» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.