نظر پسر شهید صیاد شیرازی درباره حضور در تجمعات
به گزارش مشرق، «مهدی صیاد شیرازی» فرزند شهید صیاد شیرازی درباره حضور خود در راهپیمایی «خشم و نصر» تهران، در گفت وگو با خبرنگار سیاسی دفاع پرس، اظهار داشت: با توجه به شرایط بوجود آمده و حمله رژیم صهیونیستی به کشورمان، همچون همیشه و به طور ویژه تر وظیفه دانستیم که در نماز جمعه و راهپیمایی «خشم و نصر» حضور داشته باشیم.
فرزند شهید صیاد شیرازی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم به هر میزانی نقش آفرینی کنیم و حضور در تجمعات و نماز جمعه در پاسخ به شرارت های رژیم صهیونیستی موثر است. از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، نیروهای مسلح، ملت عزیز ایران تشکر می کنیم.
وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با اشاره به آیه شریفه «ولا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم ٱلأعلون إن کنتم مؤمنین» فرمودند که مردم شریف ما از حوادث پیش آمده نترسند و با تمام قدرت وظیفه خود را همچون گذشته انجام دهند و برای پیروزی رزمندگان اسلام دعا کنند.
فرزند شهید صیاد شیرازی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم به هر میزانی نقش آفرینی کنیم و حضور در تجمعات و نماز جمعه در پاسخ به شرارت های رژیم صهیونیستی موثر است. از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، نیروهای مسلح، ملت عزیز ایران تشکر می کنیم.
وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با اشاره به آیه شریفه «ولا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم ٱلأعلون إن کنتم مؤمنین» فرمودند که مردم شریف ما از حوادث پیش آمده نترسند و با تمام قدرت وظیفه خود را همچون گذشته انجام دهند و برای پیروزی رزمندگان اسلام دعا کنند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «نظر پسر شهید صیاد شیرازی درباره حضور در تجمعات» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.