پیروزی مس در دیدار رفت فینال فوتسال بانوان
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان امروز (جمعه) ۲۴ مرداد ماه در تهران بین تیم های سایپا تهران و مس رفسنجان برگزار شد.
این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر به سود مس رفسنجان به پایان رسید. گل های مس در این بازی را مهسا کمالی و هما آقایی به ثمر رساندند.
دیدار برگشت فینال فوتسال بانوان جمعه هفته آینده در رفسنجان برگزار خواهد شد.
انتهی پیام/
این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر به سود مس رفسنجان به پایان رسید. گل های مس در این بازی را مهسا کمالی و هما آقایی به ثمر رساندند.
دیدار برگشت فینال فوتسال بانوان جمعه هفته آینده در رفسنجان برگزار خواهد شد.
انتهی پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «پیروزی مس در دیدار رفت فینال فوتسال بانوان» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.