طالبان: سه نظامی آمریکایی را در افغانستان کشتیم



به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، طالبان مدعی شد در حمله این گروه به منطقه ای در افغانستان، سه نظامی آمریکایی کشته شده اند.

گروه طالبان روز چهارشنبه مسئولیت حمله ای را که به کشته یک نظامی آمریکایی در استان اروزگان افغانستان منجر شد، به عهده گرفت.

کاری یوسف احمدی، سخنگوی طالبان با انتشار بیانیه ای اظهار داشت در انفجار یک بمب در شهر ترین کوت، مرکز استان اروزگان، سه سرباز آمریکایی کشته شدند. این در حالی است که ارتش آمریکا با تایید خبر این انفجار، اعلام کرد در این حمله تنها یک نظامی آمریکایی کشته شده است.

این دومین نظامی آمریکایی است که از آغاز سال ۲۰۱۹، در افغانستان کشته می شود.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «طالبان: سه نظامی آمریکایی را در افغانستان کشتیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.